O Concello de Vigo concede unha subvención a Fundación AMEDIS

Concello de Vigo concedeunos unha subvención para entidades que desenvolven a súa labor no eido dos Servizos Sociais neste ano 2021.

Agradecemos a súa colaboración, que apoiará o desenvolvemento do «Programa TIC» dirixido a promover a accesibilidade ás Tecnoloxías da Información e da Comunicación nas persoas con discapacidade e outros trastornos do desenvolvemento da provincia de Pontevedra.

PROGRAMA TIC 2021 é un programa de FUNDACIÓN AMEDIS, que leva desenvolvendo dende o ano 2017.

No contexto de DIVERSIDADE FUNCIONAL, o desenvolvemento de proxectos que incorporen o uso das tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) pode facilitar unha mellora cualitativa dos procesos de ensino e aprendizaxe, desenvolver habilidades e competencias, satisfacer a singularidade e as necesidades individuais de cada alumno / a.

As novas tecnoloxías teñen un impacto directo na mellora da calidade de vida das persoas con discapacidade. Polo tanto, as tecnoloxías teñen que selo ACCESIBLE Para todos, deberían ser unha ferramenta ao servizo das persoas con discapacidade para que poidan acceder ao coñecemento e contribuír así á súa autonomía apoiándoos na súa vida cotiá, ocio e tarefas laborais.

Ademais, para acceder a estas tecnoloxías, haberá que cubrir as necesidades individuais de cada persoa, utilizando se é necesario ADAPTACIÓNS específicas nos periféricos de entrada e saída. Todas as ADAPTACIÓNS teñen como finalidade que as persoas con discapacidade poidan acceder á información e á comunicación interactuando coas novas tecnoloxías.

Estas adaptacións refírense tanto a configuradores de pantalla, lupas, ampliación de iconas, etc para as persoas con baixa visión, como a xerar adaptacións relacionadas co deseño de materiais máis sinxelos e accesibles nos seus contidos para as persoas con discapacidade intelectual.